miércoles, 3 de agosto de 2011

Seguimos aqui

Buenos dias! ( ahi en España las 4 de la tarde)
Esperando que venga el carro de la alcaldesa de Santo Tomas tengo un ratito pa escribiros.
Ara me ve de gust xerrar en la meua llengua perque sento que vaig dirigida als de la meua terra.
Ahir a PaloGrande varem fer poca feina per un pb de descoordinacio: l'Edi pensaba que pujavem el dimecres i no havia convocat als pacients! Aixo pot passar, i com l'Edi no te mobil ,avui es trobara ell solet i haura d'atendre als de PaloGrande i a uns quants que va convocar de les pedanies mes allunyades...Espero que els hagin pogut avisar de que avui no hi es la pediatra.
En fi.
Estem tambe preparant un stand informatiu a la pla}a del poble per a los "dias feriados"que son del 8 al 10 d'Agost .Prendrem de forma gratuita la tensio arterial i els pesarem , els oferirem un gotet d'aigua de mar, els farem algunes recomancions mediques i de passo els explicarem que es l'homeopatia i els benefisis de la hidroterapia marina. Estem preparant la pancarta . L'alcaldia ens presta una carpa i ens dona soport posant un "perifoneo" per tot el poble anunciant-nos. Ja se que vos pareix "autentic" pero es que aci es tot aixi. Ahir va venir la televisi{o local a filmar-nos a Lali i a mi. No m'havien avisat, aixi que entre visita i visita va sortir "espontani". Selene diu que ens va veure per la tele i "quedo muy elegante".
Me crida l'atencio que hi ha moltes cases que tenen tele, malgrat que nomes tinguen una habitaci{o amb dos llits per a 9 persones . De tota manera este tipo de coses ahi a Espanya tambe passen .
Ah, ahir estavem fent la xerradeta despres de sopar i varen passar dos rates per baix del sofa i ens varem possar a cridassar com a histeriques de peu damunt de les cadires. No se perque , perque saber-ho ja ho saviem que en teniem de rates a casa. Les vigues del sostre s'apoient nomes a les parets, aixi que queden uns espais oberts a tot el voltant de la casa. Cristina de por als dragonets de les parets i n'hi ha un sempre damunt del seu llit que s'ha enamorat d'ella.
Per lo demes, algunes cucaratxes a la dutxa i los zancudos (mosquits) que son petits i et fan picadetes menudetes pero emprenyen. Jo no tenia el gust de conneixer-los ( l'any passat no m'en va picar ningun) pero este any sembla que estic mes bona i anit ja me vaig prendre el ledum. Ha funcionat.
Ahir vaig filmar coses del viatge i vaig fer moltes fotos pero aquest any no duc el cable adient, aixi que ja afegire imatges quan arribe ah{i ( no se perque me capfico en possar accents perque me surt aixo{) Sorry.
besets, que ja venen a per mi. No prengueu mal. Con Dios!

2 comentarios:

  1. Hola ragazza!!!

    Veig que ja et trobes en el teu suc. Quina alegria!! Això de les rates i les cucaratxes fa una miqueta de cosa.. però vaja.. és com quan vas d'acampada al camp: "salsa con gusto..."

    M'alegra tenir notícies teues i saber que estàs bé. Jo estic descansant molt a l'spa d'Ullastrell (casa de Lluís): dormir, menjar, silenci, natura.. Què més vull?

    Una abraçada, preciosa!

    Carol

    ResponderEliminar
  2. Hola preciosa, torno a ser jo! Tinc notícies magnífiques!!

    Som tietes de nou. Cloé (no sé si s'escriu així) va venir al món ahir: 2.900 kg i 48 cm. El part bé. S'ha agafat desseguida al pit. Cinta, Vincent i les seues famílies estan feicíssims!!

    QUINA ALEGRIA!!

    Besos, guapa,

    Carol

    ResponderEliminar